Servis Samsung Galaxy S5/S5 Mini

 

Imate razbijeni ekran ili neki drugi problem na Vašem Samsung Galaxy S5/S5 Mini uređaju, sav Vaš život je na njemu, a od same pomisli da ga morate ostaviti u servisu Vam je loše?

Ne brinite 90% kvarova rješavamo u pola sata ili manje.

Očekujete važan poziv ili mail? Mobitel Vam je do malo prije normalno radio, a sada ne daje nikakve znakove života…nema problema u većini slučajeva kvar ćemo otkriti unutar samo jednoga sata i to bez ikakvih troškova jer kod nas je dijagnostika kvara u potpunosti besplatna.

Svi dijelovi su vrhunske kvalitete, a naši ljudi s višegodišnjim iskustvom u radu tako da možete biti sigurni da je svaki popravak napravljen kod nas napravljen po najvišim standardima kvalitete. A to Vam naravno i garantiramo jamstvom od 6 mjeseci na sav rad i svaki ugrađeni dio u iCentru.

 

Velikim ulaganjem u najnoviju tehnologiju, opremljeni smo za zamjene samog stakla, bez da se mijenja cijeli prednji panel. Jedini ih radimo na identičan način na koji se oni proizvode u Samsung tvornici što garantira original kvalitetu Vašeg novog promijenjenog stakla. Za ovakav popravak ekrana, tj. promjenu razbijenog stakla, potrebno je nešto više vremena (cca 3 sata) od slučajeva u kojima se mijenja kompletni prednji panel, ali time Vam štedimo znatan novac jer je usluga upola jeftinija.

 

Samsung Galaxy S5 je vodootporan uređaj zbog čega je njegovo otvaranje i zatvaranje daleko kompliciranije od bilo kojeg drugog Galaxy modela. Cijeli uređaj je zalijepljen te je svaki servis na njemu vrlo kompliciran i vremenski zahtjevan. Svi popravci, ukoliko nije drugačije specificirano, traju najmanje četri sata ili, ovisno o gužvi, mogu potrajati i do jednog radnog dana.

 

 

Koji su najčešči kvarovi i koliko traje servis Samsung Galaxy S5:

 

Prednji panel – Prednji panel se mijenja kod bilo kakvog problema sa ekranom, bilo da je problem do prikaza slike, neispravnog odaziva na dodir ili jednostavno uopće ne radi nakon nezgodnog pada.

Staklo prednjeg panela – Ukoliko nakon pada uređaja imate razbijeno staklo prednjeg panela, ali slika i odaziv na dodirne komande uredno rade, tada je kod ovih modela moguće napraviti promjenu samo razbijenoga stakla. Postupak je kompliciran i vremenski zahtjevan te ne spada u brzi popravak pa je uređaj obično potrebno ostaviti na popravku oko jedan radni dan.

Kućište telefona Kućište telefona je metalni dio telefona na koji se lijepi cijeli prednji panel i ušarafljuju sve komponente uređaja. Taj dio se u pravilu ne mijenja osim u slučajevima kada je telefon savinut ili je pretrpio neka veća oštećenja. Popravak traje jedan radni dan.

Middle frame – Middle frame je deblji ukrasni rub telefona koji se mijenja ukoliko je potrgan ili izgreban od korištenja.

Zadnji poklopac – Ukoliko je oštećen, izgreban ili potrgan moguće ga je zamijeniti novim. Promjena traje par minuta te nije potrebno uređaj ostavljati na servisu.

Baterija – Ukoliko je baterija stara ili neispravna potrebno ju je promijeniti. Promjena traje par minuta stoga uređaj nije potrebno ostavljati na servisu. Sve naše baterije istovjetne su originalnim baterijama što znači da ne ugrađujemo baterije koje nisu po specifikaciji proizvođača (većeg kapaciteta od standarda i slične modifikacije).

Ušni zvučnik/Proximity senzor– Ukoliko ne čujete sugovornika, čujete ga jako slabo ili je zvuk čudan i izobličen potrebno je zamijeniti ušni zvučnik. Na istome se kablu, uz ušni zvučnik, nalazi i senzor blizine, te ukoliko imate problema sa tom funkcijom, potrebno ga je zamijeniti.

Razglas zvučnik – Ukoliko ne čujete zvuk zvona kada Vas netko zove ili je zvuk izobličen, loš ili tih, problem je u velikom zvučniku razglasa i potrebno ga je promijeniti.

Konektor za slušalice – Ukoliko Vam konektor za slušalice ne radi ispravno, zvuk prekida ili pak šumi i sl. potrebno ga je zamijeniti novim.

Prednja kamera – Ukoliko Vam ne radi prednja kamera, ima čudne mrlje ili pak kamera ne fokusira ispravno pa je slika mutna i sl. potrebno ju je zamijeniti novom.

Zadnja kamera – Ukoliko Vam ne radi glavna kamera, ima čudne mrlje i oštećenja ili pak kamera ne fokusira ispravno pa je slika mutna i sl. potrebno ju je zamijeniti novom.

Leća/Ukrasni rub kamere – Kod nekih padova ili udaraca moguće je da se leća kamere ošteti te ju je potrebno promijeniti. Promjena traje oko 20 min.

Dock za punjenje i touch svjetleće tipke menu i back/home tipka – Ukoliko Vam ne radi home tipka ili ne rade i ne svijetle touch tipke na ekranu, ukoliko uređaj ne puni ispravno ili prekida kod punjenja, ili Vam pak ne radi mikrofon, moguće je da je problem do docka te ga je potrebno zamijeniti novim.

Vibro motorić – Ukoliko vibro motorić ne radi ili se slabo vrti potrebno ga je zamijeniti novim.

Matična ploča – Nerijetko se kod Samsung uređaja događa da ne radi određena tipka, da je mikrofon neispravan, ne radi punjenje uređaja i slično. U većini servisa će Vam reći da je u takvim slučajevima popravak nemoguć i da zbog jedne neispravne tipke morate kupiti novi uređaj, ali to nije točno. Specijalizirani smo servis za popravke matičnih ploča te radimo popravke svih vrsta, od promjene najmanjih elemenata do velikih BGA čipova, a sve to uz besplatnu dijagnostiku kvara. Popravci matičnih ploča spadaju u vrlo komplicirane i zahtjevne popravke i u pravilu traju od 1 do 3 radna dana.

Sitni dodaci, tipke i vijci – Ponekada je potrebno zamijeniti i dijelove koji nisu podložni kvaru iz razloga što su zagubljeni ili oštećeni nekim nestručnim otvaranjem ili servisom. Dijelovi kao što su šarafići, zaštitni limići, tipke ili ladice za SIM karticu se, naravno, mogu nabaviti kod nas. Slobodno pitajte ukoliko su Vam potrebni! Većinu takvih uglavnom i poklanjamo 😉